Accountancy Agriculture, Fishing Finance, Insurance Call Centres Catering & Hospitality Construction, Property Customer services Defence Armed Forces Education Electronics Engineering, Manufacturing Graduate, Trainees Healthcare & Nursing Human resources IT & Internet Legal Management consultancy Marketing, Advertising, PR Media, Creative Non-profit, Charities Public sector & Services Recruitment sales Retail, Wholesale Restaurant & Food Service Sales Science Secretarial, Administration Security Senior appointments Telecommunications Transport, Logistics Travel, Leisure, Tourism Other
| |
Job-Работа search in Glasgow |
Accountancy Agriculture, Fishing Finance, Insurance Call Centres Catering & Hospitality Construction, Property Customer services Defence Armed Forces Education Electronics Engineering, Manufacturing Graduate, Trainees Healthcare & Nursing Human resources IT & Internet Legal Management consultancy Marketing, Advertising, PR Media, Creative Non-profit, Charities Public sector & Services Recruitment sales Retail, Wholesale Restaurant & Food Service Sales Science Secretarial, Administration Security Senior appointments Telecommunications Transport, Logistics Travel, Leisure, Tourism Other
| |
|
|
Section: RESUME №297 |
Desirable post:Руководитель по качеству обслуживания* Помощник руководителя* Администратор отеля
|
Salary from 500  € |
| |
The personal information |
Name: |
Ольга
|
Age: |
Has no value
|
Gender: |
Female
| Phone: |
8093 246 41 41
|
E-mail: |
opzhuravska@ukr.net
|
Requirements and conditions |
Category: |
|
Education: |
нет
|
Work schedule: |
Has no value
|
Work place: |
Has no value
|
Resume: |
тел: 8 093 246 41 41
E-mail: opzhuravska@ukr.net
Журавська Ольга Петрівна
Ціль: знайти цікаву роботу, де зможу використати свій досвід та навики для підвищення професійного росту, повна зайнятість.
Дата народження 3 червня 1984 р.
Сімейний стан не одружена
Освіта
Повна вища: 2005-2006 р. – Національний університет державної податкової служби України, спеціальність – «Державні фінанси», кваліфікація магістр управління державними фінансами.
Базова вища: 2001-2005 – Національна академія державної податкової служби України, спеціальність – «Державні фінанси», кваліфікація бакалавр.
Досвід роботи
серпень 2008 р. - червень 2009 р. – заступник начальника відділу контролю якості продажів ВАТ АБ «Укргазбанк» (м. Київ):
розробка та впровадження стандартів обслуговування та корпоративного кодексу поведінки; аналіз виконання стандартів якісного обслуговування, визначення сильних і слабких сторін при обслуговуванні клієнтів; впровадження планів по якості обслуговування клієнтів; здійснення аналізу та узагальнення всіх скарг*пропозицій клієнтів; розробка рекомендацій для поліпшення організації роботи зі скаргами*пропозиціями клієнтів; організація та проведення дослідження за програмою «Mystery shopping»; ініціювання та організація навчання співробітників з питань стандартів обслуговування клієнтів; здійснення контролю та впровадження заходів направлених на підвищення якості обслуговування клієнтів; організація та ведення діловодства у відділі; підготовка звітів та презентацій за результатами роботи.
травень 2008 р. - липень 2008р. – ВАТ КБ «Надра Банк», заступник начальника відділення (м. Київ):
організація роботи відділення відповідно до стандартів обслуговування; контроль за дотриманням правил корпоративного кодексу; організація роботи підлеглих, контроль за виконанням плану та трудової дисципліни; аналіз та розгляд скарг*пропозицій клієнтів; розгляд та вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
січень 2008 – травень 2008 – ТОВ «ФК «БТА Експрес», начальник відділу контролю якості надання послуг (м. Київ):
розробка та погодження стандартів обслуговування клієнтів; аналіз якості обслуговування клієнтів; проведення дослідження по якості обслуговування; здійснення перевірки знань, умов оформлення кредитів, тарифів, технології оформлення документів; координація всіх робіт по підвищенню якості обслуговування клієнтів.
вересень 2006 - січень 2008 – ТОВ «Банк Руский Стандарт», фахівець та провідний фахівець сектору підтримки банківської діяльності (м. Київ):
відповідальність за виконання плану; організація роботи менеджерів зі споживчого кредитування; контроль та перевірка роботи менеджерів зі споживчого кредитування в торгових організаціях; розрахунок премії менеджерам зі споживчого кредитування; підготовка звітів; взаємодія з керівництвом торгових організацій; вирішення поточних питань, що виникають при роботі менеджерів в торгових організаціях.
Знання комп'ютера MS Office (Word, Excel), Internet, Outlook Express.
Особисті якості Вміння планувати та організовувати роботу для досягнення цілей, відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, порядність, надійність.
|
| |
Publication date: 2011-10-14 09:40:17
|
| |
|
|